10000 motherfuckers

Jag hade ingen aning om att en månad kunde gå så snabbt.

Jag orkar inte med att förklara skoldagen idag, kan förklara båda imorgon. Anledningen till detta är att jag har tränat på gym med pappa idag! De var riktigt kul, känndes som att de var flera år sen jag rörde mig senast. Nästa gång jag åker dit är på torsdag och då ska jag få lite hjälp med träningen av en personlig tränare(!) och så ska jag göra ett träningsschema till mig själv. Klockan är mycket och jag ska snart gå och sova så jag orkar med ännu en skoldag. Trots allt jag har bara gått två dagar(känns som flera månader). Men jag måste vänta på att Becka ska bli färdig med en särskild bild som ska läggas upp senare ^^

En månad idag, Dumbo! (L)

Kommentarer
Postat av: viktor

grattis på oss gumman :D

2008-08-20 @ 00:00:24
Postat av: Lisa

Vad kul att du går på gym xD Bara du inte blir en sådan biffkvinna nu då :O Då kommer jag verkligen bli rädd för dig Marielle ;)



Nja, det är inte dom kläderna jag ska ha i skolan. Det är en tubklänning :D

2008-08-20 @ 00:36:47
URL: http://theoneiam.blogg.se/
Postat av: Becka

Häftigt med gym! :o och jag måste säga GRATTIS GRATTIS!!!! :D Jag är klar med den speciella bilden nu, jag blev nöjd i alla fall ^^



Svar: BASSHOLMEN :D Iiih, jag längtar till de as mkt X)

2008-08-20 @ 01:15:55
URL: http://rebeckav.blogg.se/
Postat av: Elin

Ja, jag har telia suck. ;P Okej, då kanske jag kan ta det någon gång på msn.. :) Och grattis, eller vad man säger. :P

2008-08-20 @ 09:25:42
URL: http://detvarengangen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0