Big nothing

Finns de nån annan där ute?
På måndag börjar det, jag är livrädd måste jag säga. Livrädd. Ska börja på Munkagårdsskolan, finns de nån annan där ute som också råkar göra de? 
Måste de vara så svårt hela tiden? De måste alltid krångla, de kan aldrig vara lätt. Men de är väll så livet fungerar ibland.

Jag får snart pigga upp mig med att ta en liten fotopromenad, har fått ett litet uppdrag av pappa från farbror.
Ska ut och ta kort på hustak och annat smått och gott. Till Farbrors hemsida, han är plåtslagare och ska nu göra en hemsida  somd e behövs lite bilder till. Kan nog länka till sidan när den är färdig.

M.V.H // Marielle


Kommentarer
Postat av: mamma

puss på dig hjärtat du skriver sååå bra, har du aldrig funderat på att bli författre/Mamma :-) kramelikram

2008-08-16 @ 16:40:32
URL: http://mariebuhr.bloggagratis.se
Postat av: Becka

Marre, munkargård kommer passa dig bättre än någon annan skola tror jag :) Jag saknar fotopromenaderna med dig :< Hoppas att du får några bra bilder!



Fressten, måste hålla med din mamma, du skriver jättebra :D ^^

2008-08-16 @ 17:23:47
URL: http://rebeckav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0