Blå blå blå, så blå som dom bara kan bli

Bättre än inget alls

Jag har lite tråkigt, kan inte somna eftersom så många tankar far runt i mitt huvud. Något jag inte är så van vid.(ojsan, råkade mobba mig själv lite där)

Så bara för att jag har tråkigt, så får ni se vad jag gör när jag har tråkigt. Tar massa egokort, redigerar dom litegrann och lägger ut dom. Bloggen har blivit lite av mitt nya bilddagboken. Där jag också råkar ha lite mer kort från cykelturen med pappa.(var lugna inga egotripper där, bara vanliga kort)

 (inte omgjord) Har jag gröna ögon? Om någon vet vilken färg jag har på ögonen, säg gärna till. Ser inte de XD









Som sagt, jag har haft tråkigt och de löser jag på detta vis. Jag skäms nästan lite.

Kommentarer
Postat av: Elin

Tackar. ^^ Jättejättefina bilder! Särskilt sista, du är hur söt som helst. :P Ne, jag tycker du har blågrå ögon, fast på den där bilden har du faktsikt gröna. :) Ha det bra, kram Elin. <3



2008-08-25 @ 08:33:10
URL: http://detvarengangen.blogg.se/
Postat av: Lisa

Åh, vilka fina bilder :D

Jag saknar också dig Marre, men du kommer ju snart upp hit ;D

2008-08-25 @ 19:14:20
URL: http://theoneiam.blogg.se/
Postat av: Anne-Louise och Natalie

Varför är du så jääävla vacker för dumskalle?!

dina systrar saknar dig och du borde inte få vara tillåten att lämna huset p.ga din snygghet.

2008-08-25 @ 23:18:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0