Datorkunskap

Har min första lektion!

Min allra första lektion på Munkagård, de är datorkunskap. Juast nu är det rast så att jag bloggar lite eftersom jag inte har skrivit så mycket om skolan som jag borde ha gjort. ska passa på att säga förlåt till A-Lo för att jag inte tog kort och lade ut de som jag sa, men jga var så extremt trött igår. Gick faktiskt ungefär 8 km igår(kan förklara varför sen). Höll på att somna i bussen och de hade inte varit så bra för om jag hade missat min hållplats så skulle jag inte veta vad jag skulle ta mig till. Kan inte vägarna riktigt här i stan än.

Har lärt mig komma till några nya stälen nu!
1. Till torget
2. Fästningen
3. Nakenbadet(ligger strax bredvid fästningen, men de är inte nakenbadet jag e ute efter. De e alla klippor bredvid)
3. Busshållpkatsen
4. Willys

De var nog alla, jag hör av mig lite senare.
M.V.H//Marielle

Kommentarer
Postat av: Lisa

Åh vad mysigt ;) VAd häftig med lektioner, du måste skriva meeera :D

2008-08-21 @ 20:14:48
URL: http://theoneiam.blogg.se/
Postat av: Elin

Nej vad fint. :') Jag har tagit lite bilder nu på staden och sånt.. :) Vad roligt att du skriver om skolan, vad gör man på en datakunskapslektion då? :P Jag saknar dig.. <3

2008-08-22 @ 20:16:38
URL: http://detvarengangen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0