Exotic snacks

Jag har klippt mig, bokstavligt talat.

Jag kom på idag att vi har ett badkar! Så längesen de va jag badade i badkar!
Tog ett långt härligt varmt bad och sen bestämmde mig för att min lugg hade blivit aldelles för lång, nedanför ögonen. Jag löste de alltid med att bara kamma den åt sidan, men idag tyckte jag de var nog. Så jag tog fram saxen och klippte luggen.
Lägger in bilder senare idag på de, så ni får säga vad ni tycker om de. Lite andra bilder från gårdagens egotripper kommer också. Hoppas de inte är allt för drygt att se på. Haha!

M.V.H // Marielle A.K.A Frisören

Kommentarer
Postat av: Elin

Nej, det blir aldrig drygt med sånt, dom är så fina. :D Mysigt med badkar.. :)

2008-08-24 @ 20:08:27
URL: http://detvarengangen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0