I can see clearly now, the rain has gone

De blir lite ljusare i min "framtid" i Varberg.
Har nyss varit och tittat lite på skolan, så jag åtminstonde hittar till matsalen som vi alla ska sammlas i.
Dagen har bara flygit förbi, de känns inte så bra. Med tanke på att jag kommer mycket närmare morgondagen.


En fråga? Om ni fick vara med en person för en dag. Vem skulle de då vara? Välj vem som helst, tv-stjärna eller nått liknande, kanske en underbar singer/song writer( Jason!!)

M.V.H // Marielle


Kommentarer
Postat av: Lisa

Det är ju bra att du hittar sånt :) Det är läskigt att du börjar imorgon, medans vi andra börjar nästa vecka :O

2008-08-17 @ 21:13:27
URL: http://theoneiam.blogg.se/
Postat av: Becka

Så bra att du hittar, annars får du fråga sjuksköterskan :D Jag vet faktiskt inte vem jag skulle vilja vara :o



På tal om din bild! Jag tycker att du ska rita på linjerna i photoshop (ladda ner testverson på www.adobe.com) och sedan lägga på skuggor och så så skulle det blir aaaaaas snyggt! ;D Bara för att jag älskar photoshop (a) Men dom är redan skitfina nu, men om du vill testa på något nytt så ;)

2008-08-17 @ 22:56:36
URL: http://rebeckav.blogg.se/
Postat av: Caroline

Jag skulle nog vilja vara Cameron Diaz. Känna på kändislivet, men ändå vara en person som är trevlig och jordnära. Inte snobbig för fem öre.



Eller så skulle jag vilja vara en person i det svenska handbollslandslaget och få uppleva OS :)

2008-08-20 @ 21:13:24
URL: http://carolinesandqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0