I once had a duck, and her name was Gertrude

Sakta men säkert.

Jag börjar vänja mig vid Varberg nu, det är ganska fint när man väl ger staden lite tid.
Sålänge är det bara några få ställen jag kan hitta till.
1.Djuraffären(big chocker)
2.Fruktaffären
3.Willys
4.Dammen

En liten cyckeltur fick jag mig idag tillsammans med pappa, vi åkte först på willys och köpte lite bröd som vi kunde mata dem med. Vår vanliga plats var redan tagen av två tonårskillar, så vi fick ta vår plats i solen istället. Med vindruvor och pepsi till hans började pappa mata dem med brödet vi varsamt valt ut bara för ankorna och måsarna.
Vi var ett bra team, han matade medans jag rullade runt på marken och tog kort på måsarnas vingslag och näbbar.

Jag har haft en underbar dag, hoppas ni har haft de med. Skriv gärna till mig om allt ni gjort ^^


M.V.H// Marielle   A.K.A   Jasinto

Kommentarer
Postat av: Becka

Fin bild du ritat! :D Du verkar ha haft kul i alla fall ^^ Jag har varit hos Gabbis på HCC och kollat lite på OS och nu ser jag på Gossip Girl :D

2008-08-17 @ 18:15:42
URL: http://rebeckav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0