Mitt hjärta lämnade jag kvar

Mitt liv har tagit sig en liten åktur söder i Svergie. Rättare sagt till en stad kallad Varberg.
Bilresan började fyra igår eftermiddag eftersom jag som alltid ska skjuta upp allting till allra sista minuten. De känns jobbigt att lämna den lilla Dockstaden eftersom jag har levt där så lång tid, alla vänner jag skaffat och all natur som omslöt mig.

Jag fick åtminstonde säga hej då till alla. Ett litet knytkalas ordnade jag till mig själv någon dag innan flytten och kompisarna kom med mumsiga kakor och annat ätbart.

Dagen efter firades Cill 16 år!  Trevligt firande med sallad och skaldjur. Men dagen hade inte varit hel om jag inte fått träffat Viktor senare, för första gången fick jag åka på hans moppe, de gör jag aldrig mer igen kan jag säga. Mina ben darrade när jag äntligen fick kliva av. Men den hemska känslan försvan när jag fick vara i hans armar igen. Jag kommer sakna honom så, Dumbo (L)




Kommentarer
Postat av: Elin

Åh vad fin din blogg är!! :D Och väldigt vackert skrivet.. :) Haha, var det så läskigt att åka med Viktor? xP

2008-08-14 @ 16:35:00
URL: http://detvarengangen.blogg.se/
Postat av: Lisa

As fin blogg Marre :D

JAg kommer att sakna dig (L)

2008-08-14 @ 17:37:11
URL: http://theoneiam.blogg.se/
Postat av: Becka

Jag kommer också att sakna dig såklart! Hoppas och tror att du kommer att få de bra "där nere" :)

2008-08-15 @ 00:19:07
URL: http://rebeckav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0