Soon in your arms

Jag och min gitarr, vi har gått i många år..

De är nästan helt omöjligt för mig att utrycka mig med ord, sitter och försöker få ut lite kännslor på papper som passar ihop med melodin jag gjort. Det går bara inte.
Jag vet inte. Är väll bara så jag är. Varken bra med kännslor eller ord.
Men de blir liksom svårare när man väl har gitarren i knät och bara ska tvinga ut några fina ord så de blir någonting av den dumma låten som bara har legat och skräpat ett tag nu.

Har varit sjuk som sagt men jag är på bättringsvägen. Hostan har dock blivit lite värre och jag är hes som bara den, låter nästan som en tonårskille i puberteten(haha)


 1: Som min lilla prins Bastian, har jag sovit nästan hela dagarna. För en gångs skull är jag lite lat.

 2: Jag lyckades smita ut ur huset. Det var lite kyligt men de är smällar man får ta. Som en.. Ja, inte san fotograf men en fotonörd. Gick jag ut i kylan för att fånga de vackra ljuset.

 3: Jag var inte helt ensam dock. Lisa som var i Stockholm höll mig sällskap över telefonen. Hon fick nog höra några hostnigar och annat lite då och då. Men de var trevligt att ha sällskap, blev lite rädd när jag såg en man snubblandes runt kvarteret.

 4: Min katt sover överallt! Men har är så söt så han slipper alltid undan. Mitt svullo till katt, haha.( Till er som inte kommer ihåg eller inte kan namnet på honom. Han heter Bastian så försök att komma ihåg det)

 5: Jag antar att inget kan hindra mig från att vara lite ego. Inte ens sjukdommar. Lite sorgligt om man tänker på det. 

 6: 100 mil är inte så långt om man tänker på de, om jag bara blundar är jag där igen.

 7: Från mig, till er alla(som har fobi för spindlar) ett riktigt fint kort på en riktigt finfin spindel. Titta bara på dom benen!! Haha ^^

 8: Jag har alltid någon att prata med verkar det som, när jag är ute och tar mina kort. Becka var den personen vid de tillfället. 

 9: Jag kan inte sluta tänka på det! Jag saknar er alla.. Men så långt kvar är det väll ändå inte? Kom igen, 4 dagar. Ingen har väll dött över att vänta i 4 dagar.

 10: Men ni alla är så underbara, jag kanske blir den första som gör det. Saknar er alla, älskar er alla och kommer att irritera er alla under onsdagens tågresa!!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Det ska bli så kul att se dig igen! :D Saknar dig. Förlåt att jag bara la på idag, men jag skulle just betla busschaffören så jag hade inte tid att prata, och jag kom på det nu att jag lovade att ringa upp. :P När slutar du imorgon?



Och Marre, tänk på den gängen när JAG var hes, du kan omöjligt låta värre än det? xD Du vet då tillochmed Nisse skrattade åt mig... :P

2008-09-01 @ 21:38:15
URL: http://theoneiam.blogg.se/
Postat av: Becka

Fina bilder! :D



Svar: Hahah, ja jag är ehlt seriös! Tycker du att regnbågsänglarna med solstålsmuppar var bättre? X'D Btw, på slutet var det bara jag o Elin kvar så vi fick två biskvier (stavning?) var >:)

2008-09-02 @ 06:54:56
URL: http://rebeckav.blogg.se/
Postat av: Elin

Asfina bilder som vanligt, du är helt otroligt duktig! :D Ne, det är det inte, men desto längre till december.. O.o Men jag får hålla ut, och leta julklapp till dig får jag ju börja göra snart. :P Kram. <3

2008-09-02 @ 19:03:24
URL: http://detvarengangen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0