Te Amo

Hörlurar på öronen så inte hela kvarteret hör.

Har bytt plats från vardagsrummet in till köket med mitt lilla pickpack. De vill säga min dator min mobil(pappas) och mina hörlurar. Satt länge och letade efter en låt som reflekterade alla kännslor som pågår just nu, de var svårt men jag hittade till slut den perfekta som för en gång skull inte är Jason! Har en ganska stor hemlängtan just nu. Till hemmet på krokus, till alla vänner, alla platser. Till Viktor. Men snart är jag där, snart så. Vänta bara en vecka eller två.
Saknar er och älskar er så extremt mycket (L)

Daniel Bedingfield - Draw you

Om ni vill förstå er på ungefär hur jag känner kan ni ta er en liten stund och lyssna på den här låten. Underbar! ^^

M.V.H// Marielle A.K.A Dagens fotograf, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0