Förvarning

Tänkte bara förvarna att det troligtvis i en snar framtid kommer att läggas upp en hel del bilder som nog kan få er att gråta....

Jag gör bara en massa "finishing touches" på bilderna, eftersom dom flesta är tagna med min "ex" "kamera" a.k.a mobilkameran. Så Därför är kvaliten riktigt usel och absolut måste fixas på min underbara vän PS.

Har kanske gjort iordning hälften av dom..Eller mindre. Det är så många bilder jag absolut vill visa, eftersom jag skapat så många minnen. Jag hoppas i alla fall att jag kommer hinna bli färdig med dom någon gång den är veckan. ^^


M.V.H // Marielle A.K.A "the softy"





Haha, bara för skojs skull. Jag var på affären ett antal månader sen och såg denna roliga låda. Tur var hade jag kameran med mig.




Kommentarer
Postat av: Cill

Flatbröd? xD

2008-12-08 @ 10:27:28
URL: http://cillftw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0