Kul

Jag hittade lite tid här på marken....

Har som sagt inte haft så mycket tid på sistne, har fortfarande inte det. Bara den lilla tid som jag fann just nu. Ska snart ha svenska, där vi läser en massa sagor m.m på dom förra lektionerna har vi för det mesta läst en massa sagoböcker och också sett på en två timmar lång film. Det var en film om hur askungen verkligen gick till.
Ganska bra faktiskt..

När jag kommer hem är det lite fika och sedan av till gymmet för att simma några längder med far min.(har inte rört mig på åratal...igen) Eftersom igår egentligen var min lediga daf men den gick åt till läxor, så får idag bli den lediga dagen. Med simning.

Kommentarer
Postat av: Cill

yay, sagor äger ^^

2008-12-04 @ 19:50:48
URL: http://cillftw.blogg.se/
Postat av: Lisa

Okej vadå överreagera? Hahahahah xD



Men ta det lite lugnt Marre, jag tror nog att snön kommer att vara kvar ett tag till. Det har varit tö väder i typ en vecka nu men snön har på något mirakulöst sätt stannat kvar ändå. Jag tror att den väntar på dig :D ! (L)

2008-12-05 @ 19:11:09
URL: http://theoneiam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0