Tur i oturen, som man brukar säga

Ibland kommer goda nyheter som en blixt från himlen....

Tidig start på dagen, fick lite nyheter om hur förvånansvärt dåligt det går för mig på skolan! Inte ig varningar dock, men jag tänker fan inte nöja mig med G i en massa ämnen! Så jag kommer nog att vara lite asocial framöver i en stund...Eller i några veckor rättare sagt.

Just därför är jag på lite dåligt humör. Sitter i en datasal eftersom jag fick i uppdrag av min ex svenskalärare att skicka in(ännu en gång) min novell för att de var fel centrerat!
Men när jag tittade i mejlen, gissa vad jag hittade då!

Jo, jag är medlem i Jasons fanclub(som att ni inte kunde ha listat ut de) och brukar få lite nyheter om vad som kommer att hända framöver för honom. Jag fick också hans schema över hur touren -09 kommer att se ut. Han kommer tyvär inte till Sverige. Men när kommer turen in, mamma har skrivit på ett kontrakt med mig om att vi ska åka och se på han uppträda och om det var någonstans i Europa så skulle vi åka och se han(hon var så säker på att han skulle vara här) Men där visar sig det vara fel...


Så, Marielle åker utomlands för att se JASON!!! ^^

M.V.h// Marielle

Kommentarer
Postat av: Elin

Ojdå, tråkigt att du kommer vara osocial, det kommer inte vara lika roligt utan alla dina vackra bilder.. :( Men jag förstår ändå om du inte har tid. Det kommer iaf att gå bra, det är alltid svårt när man har varit borta. :/ Sköt om dig! (L)

2008-12-01 @ 13:16:31
URL: http://detvarengangen.blogg.se/
Postat av: Elin

Btw!!! Fan vad fusk att du får åka utomlands!! Jag vill också ut och resa. :O

2008-12-01 @ 13:24:20
URL: http://detvarengangen.blogg.se/
Postat av: Lisa

Ofta du inte tittade på Gossip Girl!? xD

Nej det är Becka som har gjort den :D Jag har ju inte ens Photoshop så :P SNART KOMMER DU NER MARIELLE !! (L)

2008-12-02 @ 19:52:45
URL: http://theoneiam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0