No mercy!

Orders from a distant voice in the farfar away kingdom....

Jag fick order om att skriva ett inlägg av käre mor. Men det känns lite hackigt om man ska skriva ett inlägg för att man blivit beordrad till de. Så kanske ett tema på inlägget skulle göra saken bättre..Men vad?

Jag är bara allmänt tråkig denna vecka, dag, timma? har inga bilder och kreativiteten har blivit slutanvänd för idag. Vi hade en redovisning på svenskan, ämnet va lite slappt. Men jag är inte så pepp på att tala högt bland folk så att jag tyckte att de tog på min energi och kreativitet, eftersom det var om just "sagor"

Har också suttit ett antal minuter(egentligen timmar, men jag vägrar att erkänna) vid gitarren och försökt överföra känslor till underbar musik. Det slutade som alltid att jag gav upp. Men några få låtar har jag som sagt fått ut.

Det som händer i veckan är nog detta ;

Torsdag; Skola med djurkunskapgrund, vet inte riktigt vad som kommer att hända så det får bli som en liten överaskning.
Övernattning hos Annika eftersom på..

..Fredag; Är det Lucia och jag ska upp tidigt, vi alla i tåget(luciatåget) ska samlas kl 6 på morgonen. Efter tåget blir det prov i "idrott och hälsa" i en sal jag inte vet vart den är. Efter det tror jag att jag har lektion med Magnus, om platteknologi som vi ska göra om på powerpoint. Yes! Min absoluta favorit(snälla se min ironi!)

Sen så händer det inte så mycket mer.. Lite sistaminuten(inte riktigt men) julklappshandling och lite påklädning av mini plastgranen. Lite annat smått och gott.

SAMMANFATTNING: JAG ÄR TRÅKIG! 

Haha ^^

M.v.h// Marielle





Kommentarer
Postat av: Cill

Ne du är kul och duktig på att skriva ^^

2008-12-11 @ 19:04:41
URL: http://cillftw.blogg.se/
Postat av: mama

du är inte ett dugg tråkig och jag håller med Cill. Du skriver underbart. Och jag har frågat JEff och Katarina och du ska få spela in i deras studio, frågan är bara om vi hinner före jul, dom håller på med en egen platta just nu och har det ganska hektskt. kanske, kanske...annars senare.

om det inte går före jul smugglar jag in dig i jobbstudion så du får spela med gitarr framför micken där och så bränner vi ned det bara. kram/Mam

2008-12-12 @ 12:39:55
Postat av: jane

hej fin blogg du har!!!

vill du ha gratis kläder???registrera dej isåfall på denna länk:

http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=124504

vill du dessutom ha gratis smink så går du in på denna länk:

http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=164433

allt gratis!!!

ha en bra dag!!!!!

2008-12-15 @ 19:19:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0