Interruption

Tre saker som skrämmer mig:
1. Att på något sätt svika någon.
2. Att bli sviken själv
3. Att jag gör det som borde göras istället för att göra det jag vill göra.

Tre personer som får mig att skratta:
1. Syskon
2. Älskade personer
3. Fatzo(a.k.a Bastian)

Tre saker jag älskar:
1. Skratt
2. Synen på någon man älskar
3. Magin med att kunna komponera den underbaraste musiken du någonsin hört.

 Tre saker jag hatar: (hatar är ett starkt ord, men ogillar)
1. Öronvax
2. Dåliga dagar, som bara kan lösas med att lägga sig under täcket och invänta nästa dag.
3. Att gråta

Tre saker jag inte förstår:
1. Allt
2. För
3. Mycket

Tre saker jag gör just nu:
1. Knaprar på kex
2. Pratar med Gunn-britt
3. Spelar gitarr, försöker komma på låttexter(vilket är ett mysterium)

Tre saker jag vill göra innan jag dör:
1. Se Jason Mraz ( vilket nog kommer att hända!)
2. Skriva den vackraste sång som får alla att fälla tårar av glädje
3. Leva, andas, dansa

Tre saker jag kan göra:
1. Sätta foten bakom huvudet
2. Spela gitarr
3. Förlåta

Tre saker jag skulle vilja lära mig:
1. Japanska
 2. Skriva lika underbara låttexter som Winnerbäck
3. Övervinna mina allra svåraste och onödigaste rädslor

Tre favoriträtter:
1. Har inte riktigt någon
2. Men om det måste vara någonting
3. Är det nog Lax

Tre personer jag utmanar:
1. Tre som på något sätt snubblar över min blogg
2. Har inte så många läsare
3. Men sånt orkar man inte lösa

Kommentarer
Postat av: Cill

Lax är gott ^^

2008-12-06 @ 22:46:42
URL: http://cillftw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0