Älska mig

Jag stormtrivs i ett land av egotripper....

Jag hade en inte så jätte nödvändig dag idag, det började med traktorteori(klarade fas b ia alla fall. Yey!), prov på genetik och cellen(som jag inte visst om!) så jag får göra omprov nästa vecka. Det känns tufft.. 

Sedan en extremt lång rast som tillbringades i datasalen med ett par, lekte mest med ps och var ute på bilddagboken. Lunch efter mer än en timma! Satt och pratade och åt lite grann..Inte så mycket för min del eftersom det inte var så jättegott.
Men lite tonfisksallad fans det, så jag tog mig en tallrik av det. Ännu en lång rast och sedan var det av till svenskalektion där vi skulle läsaupp våra noveller i olika grupper.

Jag fick en liten boost när jag läste upp min och fick en så bra respons! ^^
alla sa att den var riktigt bra, då kände jag verkligen för att skrika "Worship me bitches!!" Som ni ser så går jag lite amok när jag fått komplimanger.

Fick höra några av dom andras noveller som var riktigt bra dom med, men en favorit var Saras. Den handlade om en våldtäckt vid år 1860. Riktigt hjärtgripande och underbra!


Men nu måste jag sticka mot bussen så jag inte missar den!!!

M.V.H// Marre A.K.A The Godess!!!!



P.s Är inte Jason underbar!? ^^ D.s

Kommentarer
Postat av: Cill

Åh, jag älskar tonfisk :D



Och Jason är bra ^^

2008-11-21 @ 22:58:46
URL: http://cillftw.blogg.se/
Postat av: Carita

Jason är underbar <3

2008-11-22 @ 12:11:04
URL: http://minicookie.blogg.se/
Postat av: Elin

Jason är bra han ja. ^^ Åh jag vill höra din novell, du skriver så vackert! :O Haha, nu får du löpa amok lite till. ;P Ha det bra. <3

2008-11-22 @ 16:15:28
URL: http://detvarengangen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0