Grattis till dig Nick!

Jag kan tyvär inte göra något bättre...

Jag måste spara på pengarna på mobilen och orkar inte prata eftersom halsen e helt körd. Så jag dedikerar detta inlägg till min käre hmm.. Vad blir du till mig? Systers pojkvän heter det väll. Men du är som en storebror och du har till och med sagt de själv att du bryr dig om mig(Haha, Nick har en snäll sida!)

Så grattis Nick!
Nu är du ett år äldre, men jag säger inte hur gammal du blivit för det är För elakt. Men jag skulle kanske gissa på några hundra år ^^



P.s Det var riktigt svårt att få tag på ett kort för han är inte så fotogenisk av sig. Men jag lyckades! D.s

M.V.H // Marielle




Kommentarer
Postat av: Cill

Nick ser så cool ut :)

2008-11-16 @ 15:39:02
URL: http://cillftw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0