My cat goes by many names

Under helgen har min fetknopp till katt fått ett par nya namn......


Snart är det dags att dra sig mot busshållplatsen för att åka en ganska lång och tråkig väg tillbaka mot skolan igen. Men jag får ju i alla fall lite sällskap igen, det har varit rätt så ensamt här hemma. Men prov och läxor nalkas, precis som juletid ^^
Hemma i norrland har jag fått höra att det redan kommit en massa snö! och jag får vara kvar här nere med en massa regn, tack för det. Hoppas bara inte snön bestämmer sig för att smällta innan jag ens hunnit komma upp.

Som sagt så har Bastini(Bastian) fått ett par nya namn och eftersom jag inte har någonting annat för mig så kan jag rabbla upp dem för er; Baloo, Sneaky Steve, Svullo, Fatzo, Lille gris, Pumpamage, Fat bargin' och Julskinka!

M.V.H // Marielle

Kommentarer
Postat av: Cill

Haha, det var många namn xD



Jag kan frysa in lite snö åt dig så att du kan vara 100 % säker att du får se lite snö x)

2008-11-17 @ 12:03:26
URL: http://cillftw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0