Nehe....

Det blir inget jävla julhandlande!!!

Nu e jag fan less på att det inte händer någonting här! Alllt är så förbannat tyst och så förbannat långtråkigt, inte illa upp. Älskar min far och gillar sjävla staden. Men det händer aldrig någonting, vi gör aldrig någonting. Vi kunde inte åka och julhanlda p.g.a att "Du har fortfarande lång tid kvar på dig att julhandla" Jag blir så förbannad.

Men jag skyller inte på nån annan än mig! Jag är för fan alldeles för mesig för mitt eget bästa och inget gör jag åt det!
Säger bara en sak... "Fan ta miiig!"

Kommentarer
Postat av: Elin

Hmm det var ju tråkigt. :/ Men det är knappast ditt fel, du har ju inget körkort eller något.. Jo, vår musiksmak är ganska så identisk ja. ^^ Och nej, det har inte hänt något men tack ändå. :) Jag kan bara säga detsamma. (L)

2008-11-22 @ 16:19:17
URL: http://detvarengangen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0