Test

Jag har kommit på en sak.....

Jag har även en bilddagbok, men den lägger jag inte in lika mycket bilder som jag gjorde förr. Det är lite synd faktiskt, det mesta jag lägger in är nån random bild med ett litet test nedanför. Så jag tänkte göra et sådant här på bloggen. Men det är bara en en gångs grej, det lovar jag ^^


 
2. Jag lyssnar på... Gregory and The Hawk - The bolder thing to do
3. Jag pratar för... lite? Vid vissa tillfällen
4. Jag tycker om... Många många, oädligt många saker.
5. Igår var jag... frusen
6. Min första riktiga kyss.. var inte som väntat
7. Jag avskyr när folk... inte inser vissa saker
8. Kärleken är det... man lever för
9. Jag gillar att... umgås med alla nära och kära
10. Jag kommer alltid att... vara där för vänner och familj
11. Jag är hemligt förälskad i... ingen alls, för jag är inte hemligt förälskad
12. Sist jag grät var... de första veckorna då jag hade flyttat     TT_TT
13. När jag är glad... finns det inget som kan stoppa mig(tycker jag i alla fall)
14. När jag vaknar på morgonen... är jag piggare än de flesta
15. Innan jag går och lägger mig... borstar jag tänderna, säger godnatt till folket och läser en bok. Tittar ut mot kylan och försöker att sova. Det går ibland XD 
16. Just nu tänker jag på... hur stökigt mitt rum är och att jag borde gå och städa det...snart
18. Idag har jag... haft svenska med min nya klass
19. I natt ska jag...  stirra ut mot kylan som många gånger förr
20. I morgon... ska jag ha träning med djur!! WOHO
 21. Jag vill... ha jullov nu! Jag vill träffa mina underbara vänner!! XP

Kommentarer
Postat av: Cill

Tackar tackar ^^ Vill du köpa parfymen också? (Den existerar för tillföllet inte, men om jag skulle göra en nån dag xD)

2008-11-24 @ 19:35:41
URL: http://cillftw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0