Well?....

Tillbaka igen antar jag...

Systerkvällen/halloweenfesten var skitskoj! Fastän ingen verkade tro mig eftersom dom frågade mig typ var tredje minut om jag mådde bra och hade det roligt. Antingen så kan jag inte le eller så spelade mitt ansikte mig ett spratt och kunde inte röra på sig pga alla ton smink jag hade på mig. Jag var trots allt en clown!

Jag har inte klurat ut hur jag ska få in bilderna på datorn än eftersom den inte vill ta emot minneskortet och jag har ingen överföringssladd. Det blir jag ju lite förbannad över men men, vad ska man göra åt saken? Slå näven in iväggen verkar ju funka bra för vissa tonårgingar(mest killar) eller kanske sitta och gråta i flera timmar.
Jag har faktiskt ingen aning om vad jag ska göra och ingen aning om vad jag snackar om... Jag kanske borde resa på det lata arslet gud gav mig, gå upp till de svinkalla rummet och försöka sova.

M.V.H// Marre A.K.A  "it"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0