Wondering

Hur ska man orka med om jag inte ens klarar av en sista veckodag?

Jag känner redan att jag börjar tröttna på skolan lite grann. Det är ju inte så bra, eftersom det är inte långt kvar nu! Tre veckor ungefär, tills jag får komma hem igen. Där väntas det snö i mängder och vänner som inte har förändrats trots tiden.

Dom senaste dagarna har varit väldigt utmattande. Första veckan på inticktningen djurvård. De mesta av tiden har spenderats i svinstallen och med Göran(underbaraste hästen i världen)

Klumpigare blir man när man är trött med, slår vad om att ni inte har varit påväg att rammla över en tv!? Genom att bara stå stilla. Om ni gjort de så har ni nog värre problem än mig själv, haha!



Mvh// Marielle A.K.A Veterinären

Kommentarer
Postat av: Cill

Fin bild :D



Det ska bli kul att du kommer upp, och snö ska det vara här! Det ska jag se till. ^^

2008-11-28 @ 15:26:28
URL: http://cillftw.blogg.se/
Postat av: Rebecka Vigren

Kämpa vidare Marre!! Du kommer att fixa de här, de e jag säker på! :D <3

2008-11-28 @ 17:43:40
URL: http://rebeckav.blogg.se/
Postat av: Elin

Åh Marielle, det är inte långt kvar nu!! :D Det kommer gå superfort, ha kul bara så syns vi ju snart. (L) Jo, jag älskar också den låten, Lars Winnerbäck är ett äkta textgeni. :D Och låten får en att bara hoppa runt i lägenheten av glädje. :P Tårar för mig med kanske, men mer av glädje i så fall. ^^ Nej ha det bäst!! (L) Just nu sitter jag och dricker julmust hos grannen min haha. :P Ha en trevlig första advent också. :)

2008-11-28 @ 21:54:14
URL: http://detvarengangen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0