Give me a goodluck kiss and then i'm off again

Någon dag snart vill jag åka till ett ställe med ett litet vattenfall..

Jag har nu spenderat två dagar enbart i min pappas stora "ohio state" T-shirt och tights.
Inte för att jag är trött och lat som jag vissa andra dagar brukar vara. Utan enbart för att den är så stor och mysig + att den luktar pappa! Mys ^^

Solen skiner och jag är lite ensam, det är lite tråkigt. Men vid frukostbordet pratade jag med GB om lugna platser som fanns i närheten. Hon berättade om ett ställe nära Ullared som hade ett litet vattenfall. Jag fastnade direkt och började fantisera mig bort till hur det skulle kunna se ut där. Nu vill jag dit!

Men vi har tyvär ingen bil just nu så jag får väll nöja mig med att ta en cykeltur till statiol, så snart pappa kommit hem. Sen blir det väll lite fotografering som vanligt. Lilla nördiga jag då!


M.V.H  Marielle  A.KA Nobody

Kommentarer
Postat av: Lisa

Åh, vad myisgt :) Jag vill också till något vattenfall, det är så vackert. Jag skulle vilja åka till Niagarafallen i USA, det är en sådan kraft där. (L)

2008-09-21 @ 19:28:13
URL: http://theoneiam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0