Här!

Ett misslyckande i lyckandet?

Jag har gjort en ny header till bloggen, men har lyckats med att inte kunna ladda upp bilden på bloggen. Inte heller kunna byta ut den med den gammla headern. Det går inte så bra när man inte har den hjälp man behöver.
Om några dagar har jag mitt allra första "prov" eller vad man nu ska kalla det.
"provet" handlar om växtens uppbyggnad och liknande, riktigt kul när jag knappt känner igen fem blommor där en av dom är just Jasinto som då betyder vitsippa på spanska.

Tack Elin för namnet btw! ^^ Mycket andvändnig av det.

M.V.H// Marielle A.K.A "Problem solver"

Kommentarer
Postat av: Elin

Haha, varsågod synd bara att jag inte ens kommer ihåg att jag slog upp det. O.o Men jag är glad att jag gjorde det hursomhelst, för det är så fint. :) Om du vill ha bilden som header laddar du först upp den i bilder på bloggen, sedan går du in på bilden (klicka på den så att den blir stor) högerklickar egenskaper och kopierar URL. Sedan går du in i stilmallen, och klistar in koden efter där det står något i stil med "header", typ. Klart. :D Och om måtten inte passar ändrar du dem efter bilden. Ännu mer klart. :P Haha, ha det bra! (L) Lycka till på provet! :D

2008-09-24 @ 07:21:18
URL: http://detvarengangen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0