In the corners of my mind

Jag kanske borde skriva några rader..

Ibland undrar man ju vart all tid tar vägen, jag gör nog inte så mycket med tiden som jag borde kunna göra.
Har liksom fastnat i att göra absolut ingenting förrutom att vara allmänt tråkig människa. Allmänt är ett bra ord tycker jag, på tal om ingenting. Nästan och "lite halft" är nog också bra uttryck.

Jag bara sitter och skriver för sömnlös är jag. Min katt snarkar alldeles vid mitt öra, det irriterar mig en smula. Men jag har vant mig vid snarkande och annat ljud vid nattimmarna. Jag kanske borde ta mitt lilla släng av kreaktivitet och försöka skriva klart den där låten jag nu har klurat på ett tag..

De här är vad jag kommit på sålänge, om ni är intresserade. Vilket ni kanske är, eller kanske inte. Nej jag kom just på att jag inte vill, under processen av skrivandet är resultatet bara lite för pinsamt och lite för "boyband" eller "brittney" liknande.

Jag får väll bara fortsätta att försöka få ur någonting ur mitt huvud på papperena. Vilket ibland kan vara lättare sagt än gjort. Nu ska jag sluta pladdra i nattmössan eftersom det kan fortsätta hundratals rader till och jag låter er slippa de, eftersom jag är en extremt givmild person just idag. Just ikväll. Har ingen aning om jag jag snackar om..


M.V.H // "sleeptalker"  P.S Måste bara tipsa om en liten låt jag tycker folk borde höra. "Way back in to love" Sök på den, riktigt fin låt med en ännu bättre text  D.S

Kommentarer
Postat av: Jakob

Den e ju fan bra xD Jag behöver också få ner tankar på papper men det är om en novell till skolan men det går bara inte :|

2008-09-14 @ 09:45:40
URL: http://jakobi.blogg.se/
Postat av: Jakob

Haha du missuppfattarde det =P jag menar "Die mothererfucker die" som va bra jag har intew ens lyssnat på den andra =P

2008-09-14 @ 13:19:20
URL: http://jakobi.blogg.se/
Postat av: Elin

Just nu har jag ju ingen sådan telefon alls, utan bara en hemtelefon. xP Men jag ska se om jag kan fixa halebop när jag kommer hem på lovet. :)



Du skriver så fint. :) Jag vill höra din låt även om den är boyband/ britney. :D

2008-09-14 @ 18:35:11
URL: http://detvarengangen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0