Kulla gulla

Vad gör man när man blivit utelåst från skolan?

Det blev jag nämnligen idag, tack vare att Martin inte sa att dom låser skolan vid en viss tid.
Efter skolan idag så gick jag med Sara, Martin, Angelica och Sara till grisarna och kossorna. Första gången för mig!
Hade som vanligt min jacka och väska i skolskåpet, medans jag som tur var bestämmde mig för att ha mobilen och buskortet i fickan denna dag. Om jag inte hade gjort de idag hade det nog blivit lite problematiskt.

Men det var ritkgit trevligt att få se grisarna och Angelicas extremt söta kullting hon tränar med på de individuella valet. En riktig mors gris säger jag bara. Väl i grishuset sprayade Martin sin lugg rosa med grissprayen man märker grisar med, riktigt snyggt!! Efter mysstunden vi hade med lite prat och gosande med Doris(grisen) så gick vi vidare till kostallet, massa varma härliga kossor och lite längre in fanns kalvarna! Dom var så söta! Jag blev dökär i en beigeliknande kalv, fick massa pussar på handen. Mitt hjärta smälte verkligen ^^

Börar nu också fundera på att försöka fixa så jag kan flytta in till elevhemmet efter den här terminen eller någonting liknande. Skulle nog vara lättare för mig så jag slipper att åka med bussen som jämt insisterar på att ta en massa senvägar + att jag nog lättare kan få kompisar om jag gör så.

Det var vad som hade hänt på förmiddagen....

Sedan när jag kom hem fick jag vänta nån 10 minuter tills pappa kom och hämtade mig på busstationen, det blåste som tusan och jag hade ju inte fått tag på min jacka så jag hade bara på mig en luftig T-shirt. Inte de bästa plagget för blåsigt väder kan jag säga. När jag väl komit hem till den varma lägenheten ssprang jag till kylskåpet och tog fram någonting att äta, var som sagt vrålhunrig. Satte mig vid datorn och började prata med bl. a Lisa som började reta mig och kalla mig bonläpp!! Inte shysst APRUMPA! Funderar på att bryta kontakten med henne!!

Mohahaha.....(eller inte, men endå)

M.V.H// Marielle A.K.A Bonläppen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0