Make it your own way, how you want it to be..

Matten är ännu inte gjord..

Klockan är för mycket för att ens tänka tanken på att försöka göra lite matteläxor. som vanligt skjuts allting upp, men idag gör det faktiskt inte så mycket eftersom jag inte börjar förns 12.40 imorgon! Får väll gå upp någolunda tidigt imorgon och göraläxan då.

Eftersom jag nästan alltid fryser nu mera(har ingen aning om varför) så passade det perfekt med den varma koppen cappucino Gunn-Britt så snällt kom in i mit rum med. Så nu sitter jag här igen, skriver för fullt på datorn, i blocket bredvid mig och på den torra huden på min hand. En ny favorit plats har setts ut, en ofattbart bekväm "stol" liknande sak. Eller skulle nog säga att det liknar en skål med en gigantisk kudde mitt i, ståendes på en liten tunna.

Så jag sitter i den lilla skålen med en varm cappucino som passar perfekt för att värma mina kalla fingrar medans jag fortsätter mitt skrivande på de olika substantiven.


M.V.H// "It's just little old me".... Marielle

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hihi, jag borde också göra matten men jag orkar inte. Ska se på TV istället :D

2008-09-15 @ 19:56:00
URL: http://theoneiam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0