Pengar och drömmar

Ljuset i slutet av tunneln..

Var lugna jag syftar inte på döden, utan bara på mina drömmar.
Jag har just fått lite pengar som jag hade planderat att spara för att få ihop till antingen en gitarr eller en Nikon d40 som nu är i min prisklass.(nästan) Bara nån månads sparingar så skulle jag ha haft råd med den. Men nu ser det inte så ljust ut, eftersom min snöängel(Dasiy min råtta) verkar inte må så vidare. Hennes högra bakben släpar hon efter sig och hennes högra öra är igentäppt med torkat blod. Jag fick panik så fort jag såg hur dåligt hon mådde, så mina besparingspengar för denna månad kommer nog gå till veterinären.

Men så länge hon mår bra, så mår väll jag bra med. Jag bara undrar hur mycket det kommer att gå på. Veterinärer har en tendens att ta mycket betalt för operationer och undersökningar.

Hör av mig mer senare idag, då jag inte är placerad i en datasal på skolan.

M.V.H// Marielle A.K.A "the worrying kind"

Kommentarer
Postat av: Anne-Louise

HÖRRU!

nu har jag lagt upp bilder, så nu vill jag minsann se bilder från systerkvällen!

2008-09-24 @ 13:33:06
Postat av: Elin

Neej, hoppas det går bra med Daisy. :| Jo, jag har en hemtelefon faktiskt. :D Kram. <3

2008-09-24 @ 17:23:34
URL: http://detvarengangen.blogg.se/
Postat av: Elin

Klart du ska få det numret! :D Jag ger det någon gång på msn. :D Ha det bra! Nu ska jag gå till skolan.. :) Kram. (L)

2008-09-26 @ 08:32:31
URL: http://detvarengangen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0