Sound the bugle now

Med solen som värmer mina slutna ögonlock och musik i hörlurarna från forna tider...

Som jag har lovat lite bilder. Men först lite information om vad som hänt under dagens lopp. Jag fick för en gång skull sluta tidigare från skolan idag! Klockan halv två fick jag lyckligt kliva på bussen mot Varberg. När jag väl kom hem möttes jag av tre små änglar. En av dem satt så längtansfullt vid fönstret så jag tog fram kopplet för att ge henne en liten stund av solstrålar, hon är ju tyvär innekatt så att hon får inte lyckan att vara ute varje dag..

Hon var riktigt glav att få känna den friska luften, men det finns ju så många nya saker här nere som hon aldrig sätt förrut. Min lilla älskling lockade till sig några nya anstikten med, ett par ungar lite längre ned åt gatan fastnade för hennes oundkommliga charm. Jag gick med på att dom fick ta henne på en liten promenad, men endast för att få några kort på Sessan. Samtal om underliga saker som t ex. "niner".(kaniner)  Dom tog med mig på en promenad med, till ett litet äppelträd med saftiga små äpplen. Mums!

Haha, sociala mig. Blir kompis med ett par första klassare!(en av dom gick tom i förskolan) Ibland tror jag att jag är lite socialt handikappad.

















Finfina bilder engligt mig iaf. Den sista är faktiskt en favvorit ^^ Säg gärna vilken ni tycker bäst om.


M.V.H// Marielle A.K.A Snaskaren

Kommentarer
Postat av: Cill

Jag tyckte gitarrbilden var häftig :D

2008-09-19 @ 20:42:30
URL: http://cillftw.blogg.se/
Postat av: Elin

Åh, häftiga bilder. :D Kattögon är så vackra. ^^ Sista bilden tycker jag med, det är så fint ljus och så utstrålar den kärlek tycker jag.. :P Kram. <3

2008-09-20 @ 12:34:45
URL: http://detvarengangen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0