That's all fo'ks

På nått sätt är det en typ av lättnad..

Jag antar att det är bättre såhär, jag fokuserar mer på nuet. Vad som finns just här.
Men ni finns alla i mitt hjärta fortfarande. Äsh, ni kanske inte fattar så mycket av mitt pladder. Nattmössan som talar igen. Kanske är dags för att fundera på tävlingen på bilddagboken då!

Om ni har någon fundering på hur det kan vara så skriv gärna.

Det är nämligen så att det är en tävling pågång som jag jättegärna vill vinna, eftersom priset är just en systemkamera!
En Nikon D80 för att vara mer exakt! Det handlar om att man ska styla om en bankman, om du fick välja hur en bankman skulle se ut. Hur skulle de då vara?

Skriv gärna några exempel, det skulle göra mig superglad!

M.V.H // Marielle A.K.A Nattmössan

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej jag skulle vilja styla om en mankman som hippie

en riktig alternativodlare som är mot det kapitalistiska systemet och därmed klär sig i betgagnade kläder från sjuttiotalet. Nautligtvis har han på sig en blommig kaftan och håre tär lngt och vitt och en mustash har han också om det är en han.

på skorna sandaler och ett halsband med peacemärke. kanske har han dreads om han är lite modern.

kram/Mamma

2008-09-16 @ 09:07:09
Postat av: Cill

Tackar så mycket, du är också vacker :)



Vad är det för tävling på Bilddagboken? :O

2008-09-16 @ 11:36:24
Postat av: Elin

Ne, jag kom på det själv. :P :D Fast jag tänkte litegrann på den där serien eller vad det var, något program på TV förut där det var en pojke som ville ha en stjärna. Sedan när han hade plockat ner den lyste den inte längre så han satte tillbaka den. ^^ Det är sött. :P Ha det bra, kram. <3

2008-09-16 @ 18:39:32
URL: http://detvarengangen.blogg.se/
Postat av: Cill

Nej, Henke går industri tror jag :P OCh jag vet inte vad kameran heter :( Men det är en Nikon i alla fall x)

2008-09-16 @ 20:21:54
Postat av: Lisa

Men jag förstår dig på sätt och vis, det var ju verkligen inte så bra där på slutet. ^^

Jag har ingen aning det däör med bankmannen men din mamma verkade ha en bra ida ;)

Du skulle inte komma upp på höstlovet va? ;)

2008-09-17 @ 11:54:31
URL: http://theoneiam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0