Tillbaka i varberg, en en gång

Ny flytt på gång...

Jag gjorde inte min läxa på tåget som jag skulle. Det blev bara inte så som jag tänkte mig. Så jag borde antagligen börja skriva på referatet oh några mattetal, annars ligger jag nog lite efter i planeringen. En vecka rättare sagt.

 Väl på stationen jag snällt hade blivit dumpad på stod jag med telefonen i ena handen och packningen i den andra. Jag var kallare än vanligtvis eftersom det var stängt i väntsalen "pga förstörelse"

Jag prövade mig på att ringa några. Min pålitliga mor svarade som alltid, det var ett samtal med få ord. Men det var trevligt att bara lyssna på henne medans hon jobbade natt och talade in några nyheter. Om jag kunde skulle jag sitta vid radion och lyssna på henne men det går inte just nu.
Hon piggade upp mig lite, medans jag stod och svor över lite saker. Livet bland annat. Jag antar att det var lite nervositet som hade fått mig på sämre humör, kanske också tanken på att jag om bara någon halvtimma skulle åka iväg en en gång.

Innan jag for iväg med Anders påväg mot tågstationen var jag en stund hos Lisa. Jag behövde verkligen någon att prata med. Ingen annan fanns tillgänglig förrutom goa gammla hederliga Lisa.(syftar inte att du är gammal eller mitt andrahandsval) Min mor svarade för en gång skull inte i telefonen, inte heller Becka. Bea hade åkt iväg till Alex och Viktor var ute och sprängde gammla tanter och hade inte tid att prata.

Ville bara säga tack för sammtalet Lisa, jag behövde de som sagt. Dig kan man lita på (L)

Säger nog tack till alla andra med, tack för helgen. Jag har saknat er så mycket!


P.S Om ni också vill sjunka er ner i ett litet behagligt träsk som jag är i nu så skulle "Grazed Knees - Snow Patrol" vara perfekt som stämningsmusik D.S


Kommentarer
Postat av: Lisa

Det var så lite så, det var trevligt att få träffa dig innan du försvann igen :)

Och du, ska anar inte hur gammal jag är! xD



Ps. Jaha, jag trodde att han bara sprängde gmla tanters POSTLÅDER, men han sprängde tydligen dom med xD

2008-09-09 @ 21:16:11
URL: http://theoneiam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0