Take a brake from everything

Äntligen tillbaka.

Nu har vi färdats över 200 mil, på slutändan fick jag lite damp dock, eftersom jag blir lätt rastlös och fick sitta still i en trång bil i flera timmar. Jag skrek för det mesta och blev arg för exakt allt och ingenting. Stackars mamma och Christian säger jag bara..

Solen skiner, vilket jag inte trodde det skulle bli. Eftersom en viss källa sa att det skule vara mulet på dagen..Säger inga namn. Du VET vem du är! haha ^^

För övrigt har jag ingen aning om vart jag ska he alla kläder och grejjor. Bilen är överfylld som sagt.. Kan ta kort på hur den ser ut lite senare. För nu ska jag nog ta lite frukost allihopa.

MvH// Marielle I'm back again ^^

Kommentarer
Postat av: Elin

Eey, grattis till att du kom in på estet! Fick ditt sms men jag har inga pengar så jag kunde inte skriva nåt.. ;/



Vi måste hitta på något, det är ju bara en vecka kvar nu innan det drar igång igen. :O

2009-08-18 @ 17:55:34
URL: http://detvarengangen.blogg.se/
Postat av: Elin

Eey, grattis till att du kom in på estet! Fick ditt sms men jag har inga pengar så jag kunde inte skriva nåt.. ;/



Vi måste hitta på något, det är ju bara en vecka kvar nu innan det drar igång igen. :O

2009-08-18 @ 17:55:43
URL: http://detvarengangen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0