Remember me

Det är helt sjukt

Jag var alldeles nyss på bdb och kollade runt på gamla bilder. Det är helt sjukt att jag kan börja gråta av att kolla på lite bilder bara. Först var det enbart pinsamt för man har varit rätt så dum genom tiderna. Men sedan blev det bara ledsamt när man kollade runt på de gamla bilderna på klassen... Jag saknar sista tiden i nian, man hade inte tråkigt en sekund och det verkade som att vädret alltid var på våran sida, solsken på alla bilder.
Jag saknar allt, stämningen, gungorna, lärarna och framför allt.. Plåten! haha ^^
Alla är inte från skolan utan vissa är bara vanliga gamla bilder på mig och min familj.

Tänkte att ni skulle få se några av dom, för de e så fint med gamla bilder

En riktigt passande låt till när man kollar på bilderna finns här.
Om inte detta kommer skapa tårar i era ögon så vet jag inte vad!
http://www.youtube.com/watch?v=bCsI2NJFNVw









Jag kan tyvär inte ta med alla, vilket är väldigt synd. Eftersom alla är så sjukt roliga och så extremt känslomässiga...kanske bara för mig, men ändå! och varför det är mest bilder på elin är inte för att jag favvoriserar henne(fastän hon är en riktigt jävla awesome människa!^^) utan de är för att de va mest jag och hon som sprang runt på herrskog och hade våra små fotopromenader och andra små äventyr. Tex när vi sprang efter en fjäril i ungefär 20-30 minuter kanske? enbart för att få en bild på den, vilket vi fick. Men den såg bara ut som en liten gul prick i himlen. Vi var skolans farligaste fotografer!

Haha ^^ men det är härligt att man kan kolla runt på bilderna när man vill och bara minnas..Justja!!!!

VIKTIGT!!!

Jag har letad ungefär överallt efter en sån där rund osthyvel men jag hittar aldrig en! Om ni någongång ser en så var inte rädd att ringa och skrika till mig "DEN ÄR FUNNEN!! OROA DIG INTE LÄNGRE! ALLA DINA PROBLEM ÄR NU LÖSTA!!!"

Det var allt från mig ^^
//Marielle


Kommentarer
Postat av: Lisa

Åh, good old times <3

2009-12-06 @ 23:31:36
URL: http://theoneiam.blogg.se/
Postat av: Elin

Åh, jag sitter här och börjar nästan gråta av glädje. Skolans farligaste fotografer, det var vi det! :D Fjärilen, känslobilderna med nallen, PLÅTEN, vårvärmen, usch vad jag saknar det. :') Och jag lovar att jag hojtar till om jag ser en sådan där rund osthyvel! :D



Ses ganska snart. <3

2009-12-07 @ 10:15:44
URL: http://lunchdags.blogg.se/
Postat av: Elin

Har vi inte fått snö hemma än? :O Den 19:onde. (y) :D

2009-12-08 @ 08:14:37
Postat av: Anonym

Åh, jag älskar bilderna från när vi spelade kubb på sommaren :D värsta fint

2009-12-09 @ 12:17:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0