You can't knock me over with a feather, but you can still make me cry pretty easily.

Lyckas man med de ena så ska man ju självklart faila totalt på de jävla andra!

Jag saknar att fotografera, jag älskar alla de skuggor som skapas och sedan fånga dom!
Jag saknar att skapa olika vinklar. Jag saknar allt.. Min kamera sjunger nu falskt på den sista versen.
Det skulle inte förvåna mig om den gav upp allt när jag väl tar upp den..Därför får den ligga, jag klarar nog inte av att se den falla till intet. Därför sitter jag här och kollar igenom gamla bilder och bara saknar tider med cameron(min kamera)

//Marielle



Kommentarer
Postat av: Lisa

Fy tusan i gatan vilken otroligt vacker rad det var i rubriken. Vart kommer den ifrån? :o



Vad är det för fel på din kamera?

2009-12-14 @ 21:29:56
URL: http://theoneiam.blogg.se/
Postat av: Elin

Håller med Lisa, sjukt fin rubrik! :) Vad sorgligt det känns att din kamera bara ligger där döende. Jag har dåligt samvete för att jag inte använder min oftare, och nu känns allt ännu mer meningslöst. Skolans farligaste fotografer, vad hände? :o Dock är det ju jullov snart, ska vi inte dra ihop ett gäng innan julafton och baka lussekatter eller något? :D

2009-12-16 @ 16:58:02
URL: http://lunchdags.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0