Comeback

Jag har inte varit så social den senaste tiden, men som vanligt så skyller jag på läxor och skolan.

Lite uppdatering:
Jag ska åka upp till norrland på lördag, har längtatr efter det så länge. Hela veckan har känts som fredag, haha.

Idag har jag också gjort 2 st prov, djurkunskap grund och engelska som btw var ett av dom enklaste jäkla prov jag någonsin gjort! Så ska inte engelska vara ju, jag vill ha en lite störe utmaning!

Jag börjar faktiskt gilla kramar! Ni som känner mig riktigt bra vet att jag inte är så superglad över att få kramar. Men tack vare Linnea så har jag nu börjat att själv välja att krama folk.

Har gjort en egen lins till min kamera! Mohahaha! Jag ska testa om den kan slå eller åtminstonde är lika bra som Beckas.

Foppas comeback som jag såg med Far min, var AWSOME!! Foppa gjorde ju första målet som var riktigt snyggt.
4-1 Need i say more!! Haha ^^

....Jag tror inte jag kan komma på så mycket  mer just nu, kommer kanske, men bara kanske att lägga in bilder imorgon om jag hinner med att redigera dom lite och sedan lägga upp dom. Men de beror mest på packning som ska ske också..

M.V.H// Marielle A.K.A  Vrålhals

Kommentarer
Postat av: Lisa

För det första: Foppa är överskattad xD



För det andra: Kul att se lite livstecken ifrån dig här på bloggfronten och sen så tycker jag att det ska bli as kul att du ska komma upp till Norrland igen! :D (L) Hoppas resan går bra! :)



Föressten, vem är du och vad har du gjort med Marielle... ofta hon gillar kramar liksom? ;) xD (L)

2009-02-13 @ 18:48:47
URL: http://theoneiam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0