Natalie e vacker

Jag tycker att det är det tråkigaste som finns när man skriver vad man gjort för det brukar bli så långt och tråkigt, men jag ska skriva lite och sen så blir det bilder! ^^

Det är sorgens dag idag eftersom jag åker tillbaka till Varberg idag, jag har inte ens packat än..Det känns overkligt, tiden går så snabbt.
Övernattning hos Lisa har jag varit med om i alla fall och lite photoshoots med Beatrice och Natalie.

Och det är dom bilderna jag ska lägga upp nu.



Är hon inte vacker så sej! Jag hinner nog inte ladda upp mer bilder nu. Men kanske imorgon
M.V.H// Marielle A.K.A EMO

Kommentarer
Postat av: Lisa

Den andra bilden på Natalie var sjukt snygg :)

As mysigt det var igår Marre, nu kommer vi inte att ses fören till sommarlovet <'3



Hoppas resan ikväll går bra och sen så hörs vi! (L)

2009-02-21 @ 20:25:31
URL: http://theoneiam.blogg.se.
Postat av: marie buhr

puss lilla hjärtat ska försöka ringa dig senare i kväll. suuuperkram/Mami love U.

p.s gick resan bra ska ringa för alla detaljer.

2009-02-22 @ 18:18:39
URL: http://mariebuhr.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0