I turn around

Blåsor på fingrarna är inte det trevligaste...

Jag hade egentligen tänkt att lägga upp låten jag gjort med text, eftersom jag äntligen fått tag på en mic som är rätt så hyffsad. Men det visar sig att man faktiskt kan spela för mycket gitarr. Efter en hel kväll igår(satt uppe till typ 2 kanske) så har jag nu fått blåsor på fingrarna. Inte direkt det trevligaste.

Men jag gör ett nytt försök när jag kommer hem, men då kommer det säkert att gå fel ändå. För det gör det alltid när man ska spela in eller spela för andra.
Fattar inte varför det måste vara så hela tiden, allt skulle va mycket bättre om man inte blev nervös över att spela över en telefon eller spela in den på sin dator.

I alla fall, jag gör ett nytt försök lite senare och om det funkar då så kommer jag att lägga upp den så ni alla(måste  nog vara högst 3 pers som läser min blogg) kan få lyssna på den.

M.V.H//Marielle A.K.A   GlasBLÅSArens barn


Kommentarer
Postat av: anne-louise

jag älskar din ordvist alá pappa. glasBLÅSArens barn HAHAHA. sakta men säkert förvandlas du till honom. Hoho, du är pappa.

Föresten, jag försökte ringa dig igår men hörde att du tappat mobilen på en månpromiss, då ringde jag pappa, men inget svar där heller. VARFÖR SVARAR NI INTE?

2009-01-19 @ 11:04:29
Postat av: Elin

Vi kommer få lyssna på den??!!! :D:D Åh vad roligt, då måste jag vaka vid datorn ikväll. :P Kraam. <3

2009-01-19 @ 14:52:56
URL: http://detvarengangen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Alltså! du måste ju ha sett ett stjärnfall och norrsken. det m å s t e du bara ha gjort. du gjorde säkert det när du var en liten rund bäbis som såg ut som en jordgubbe i overall. DÅ såg du säkert stjärnfall hela tiden. Min slutsats = köp en röd overall.

OCH det gå rväl inte att le för mycket?

2009-01-21 @ 12:01:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0