I'm high on me!

I'm on a role!

Dagen har inte varit anant än underbar! Jag vet inte varför men, allt kändes som en endaste lång "sommarkänslesång" haha^^

Den började inte sådär värst bra, men allt blev bara bättre och bättre ju längre in i dagen jag kom.
Vi hade först "djurkunskap grund" då jag fick spendera MYCKET tid med min älskade älnskling, en av de nya kaninera.(som jag antagligen ska få döpa! Min favorit blir nog döpt till Lucas och Angelicas favvo. Maximilian)

Dagen fortsatte sedan med engelska.(ett av mina favoritämnen, men verkar vara alla andras hatobjekt)
När lektionen började hade vi glosor, som jag inte hade tränat på alls nästan. Men sedan när alla var färdiga med att skriva fick vi rätta varandras.(fan vad jag hatar det!)
Det tog sin tid men sen fick jag tillbaka mitt papper, gissa vad jag fick?            19/20  jag blev riktigt nöjd.

Fick en massa komplimanger och flög nästan på moln och blev lite för egenkär, haha.

Sista lektionen skrämde mig lite gran, eftersom det var lektion med Hans. Om stenar och mineraler m.m och nu kommer det läskiga, jag var riktigt jäkla bra på det. Frågorna vi fick i uppgift att lösa, gjorde jag och Jannica på ungefär 15min eller så. Så vi ahde ingenting att göra resten av lektionen eftersom vi vart färdiga så snabbt, men jag bestämmde mig för att hjälpa några vänner i nöd.

Sandra och Angelica behövde mig, så jag ställde upp. Jag kände mig lika stor som Finland!(random land, ignorera)
Plus att när jag kom hem så fick jag äntligen mitt busskort!! Inge mer betalande med pengar!!  WOOOT!!!

Sammanfattning: Jag är bäst och jag är überglad och jag har tid över!!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Hihi, vad bra att någon är glad iallafall ;)

Många i klassen var lite nere idag. Det blev lite tjock stämmning. Hoppas det blir bättre imorgon när det är fredag (L)

2009-01-29 @ 21:35:11
URL: http://theoneiam.blogg.se/
Postat av: Becka

yeeey :D

2009-01-29 @ 23:43:21
URL: http://rebeckav.blogg.se/
Postat av: anne-louise

mhm.. så gunnberg är inte din styvmamma, det köper jag. men är anders verkligen din styvpappa? -spy

2009-01-30 @ 18:24:52
Postat av: marie buhr

you go girl. vi gillar dig, kram/M :-)

2009-02-02 @ 11:57:54
URL: http://mariebuhr.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0