Money money money, isn't funny.. In my world

Pengar är fan alltid problemet..

Varför ska allting alltid vara om just pengar? Jag har en lust att bara bosätta mig ute i skogen och försörja mig själv, eller på nått sätt få pengar på ett väldigt enkelt sätt. Jag kan sälja mig själv!(snälla förstå min ironi)

Men jag måste betala för ett antal saker..De suger:
1.Anders pengar som jag är skyldig han eftersom jag hade inte nog till julklapparna..Jag har för många som jag älskar helt enkelt.
2. Simkort, så jag åntminstonde rör mig lite.
3. Tågbiljett måste jag nog också betala för, eftersom det börjar bli ont om pengar här nere.
4. Jag har en mycket god lust att köpa ett gitarrfodral, för här hemma i Varberg finns inga och jag vill kunna ta med min gitarr upp till norrland eftersom mitt intresse att skapa musik och liknande har växt ännu mer den senaste tiden(trodde inte de kunde växa nå mer, men så är det nu)

Hoppas jag klarar mig måttligt undan i alla fall..

M.V.H// Marielle

Kommentarer
Postat av: mami

everything´s gona be allrighyt - lalabay, my dear listen to this lalabay "Everything´s gona be alright.

2009-01-27 @ 18:09:24
URL: http://mariebuhr.bloggagratis.se
Postat av: Lisa

Jag vara speeeeedad över PRISON BREAK!? :D Jag förstår inte vad du pratar om [:



Hoppas du kan komma upp på ditt lov iallafall (L)

2009-01-27 @ 21:13:01
URL: http://theoneiam.blogg.se/
Postat av: Lisa

Marielle, det är bara att inse. Donny Darko SUGER ALLT! :D (L)

2009-01-28 @ 21:59:17
URL: http://theoneiam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0