To late

Jag borde inte vara uppe så sent, jag blir bara deppig!

Jag löser det med de här! (igen, suck. Förlåt)

Jag har en:
(x) Mamma
(x) Pappa
(/) Styvmamma.
Pappa och hon e inte gifta (x)
Styvpappa. (x)
Bror (x)
Systrer (xx)
Brorson ( )
 Systerdotter ( )
 Mobiltelefon (x)
 Eget badrum ( )
Eget rum (x)
Swimmingpool ( )
 Hot tub ( )
Gästrum ()
Dator (x)

Tv TOTAL: 8,5

( ) Säng större än normalt
(x) Mer än fyra par skor
( ) Solglasögon
( ) Klocka
(x) Mp3spelare/Ipod
( ) En fungerande PS2
( ) Xbox som funkar
( ) Nintendo 64 som funkar
( ) Gameboy/advance
( ) Gamecube
( ) Nintendo ds

TOTALT: 2
( ) pokerbord
( ) Basketkorg
( ) Hockeyspel
( ) Biljardbord
( ) Fooseball

TOTAL: 0

(x) Nattduksbord.
( ) Stereo på rummet
(/) CD spelare
( ) har något klädesplagg från Abercrombie & Fitch eller Hollister/ AE
( ) Dina föräldrar har gett dig kreditkort/ atm kort

TOTAL: 1,5

(x) Jobb/Sommarjobb
( ) Shoppar minst en gång i veckan
( ) Har dyr parfym/cologne
(x) AIM/MSN
(x) Kamera/ Video Kamra
(x) Telefon

TOTAL: 4
( ) Skoter/motorcykel/bil/fyrhjuling
(x) Gitarr/trummor/Basgitarr
( ) Piano/Keyboard
(x) Något annat instrument
( ) Varit på en kryssning
(x) Rest utomlands
( ) Haft en personlig tränare
( ) Dyra smycken
(x) Träffat en kändis

TOTAL: 4
(/) platt/locktång
( ) Har varit i en slagbur, som är till baseboll.
( ) Har 1000 spänn på dig just nu
(x) Kreditkort, debetkort, bankkort
( ) Varit på Hawaii
( ) Varit i USA
( ) Varit i Asien
( ) Varit i Australien
( ) varit i Afrika
( ) Varit i Sydamerika

TOTAL : 1,5
(x) Föräldrar har bil.
( ) jet ski/båt
( ) Husbil/ Vagn
( ) Jag har en bil

TOTAL: 1
(x) Hemmagjort mat nästan varje dag
( ) Suttit i en limo
( ) Suttit i en helikopter
( ) Äger en videokamra
(x) Egen laptop
( ) Egen dator

Total : 2 TOTAL:

 32,5 21-23 = Ghetto- kid
24- 33 = vanlig
34-40 Bortskämd brat
41+ = Uppeklassens snobb

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0