Tune it out

Hihi ^^ Jag känner mig lite..Behövd!

Ett antal har frågat...eller snarare begärt att jag ska lägga ut mina bilder igen. Det har mest varit för att det är så jättemånga, nästan hela minneskortet som e på 2 gb och som några av alla vet så e jag lite lat. Men här kommer några i alla fall, kan bomba er riktigt senare när alla är inna i datorn och fått lite "makeover" på photoshop.



 

Jag var hos syster Natalie nån dag innan jag skulle fara tillbaka till Varberg igen. Vi gick ut på fotopromenad, såg ankor simma bland is glittrande som diamanter, solljuset som reflekterades i alla fönster på alla hus och folk som tog sina turer på skridskor. Det var härligt även fast kylan nästan fick mina fingrar, min näsa och mina fötter.

Enjoy! ^^

M.V.H// Best friend of BEPPO!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag älskar den första bilden, så otroligt ensam och vacker (L)

Och JA, du är väldigt behövd. Och jag begär mera bilder (:

2009-01-16 @ 17:51:15
URL: http://theoneiam.blogg.se/
Postat av: Elin

Aah, asfint ljus på bilderna alltså! (L) Du är så duktig Marielle, jagh älskar att se på dina bilder! :) Om det var du som kommenterade om designen, (jag antar i alla fall det :P) så har jag valt en stilmall som gör att man kan ha en bild bakom. :) Man bara gör som när man lägger in en header, byter ut koden som står där mot ens egna. :) Pussochkram. <3

2009-01-18 @ 01:51:24
URL: http://detvarengangen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0