Zoro and Rufi!

Make your own tracks to later on be followed...

Jag hade ingen aning om att man kunde hitta bra musik på ett av världens tråkigaste tv-program. "på spåret" så spelade dom upp en superbra låt.
Radiohead - Creep, jag har inte gjort annat än att bara låta den sjunka längre och längre in i mig. Underbart!

Uppdatering om saker jag gjort:
1.Prov på sagor(det var det underligaste prov jag någonsin gjort kan jag säga)
2. Sammlat på mig en hel bunt med olika låtar tills jag ska fixa och trixa till mig en ipod ^^
3.Styrketräning på skolan, blev riktigt slut. Känns verkligen som att jag inte rört mig på år och dar.
4.Simmat 20 längder med far(han simmade bara 10)
5.sträcktläst och sträckläser fortfarande One piece!
6.Far min, har fixat ett musikprogram till mig så jag kan spela in musiken på olika spår och sedan föra ihop dom. Vilket jag inte kunde förr. På det programmet fanns det bara ett spår för musiken, så jag är väldigt glad kan jag säga.

M.V.H// Marielle A.K.A SANJI!! ^^


Kommentarer
Postat av: Cill

På spåret är ju fränt ^^

2009-01-23 @ 23:51:17
URL: http://cillftw.blogg.se/
Postat av: Natalie

Har du seriöst aldrig hört creep? Jag måste skaffa rock band så kan vi spela den låten nästa gång du kommer hit ^^

2009-01-24 @ 02:51:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0