Am i wry? No

Liite seg..

Men här är i alla fall bilderna jag lovat, i de sämsta laget. Men, men. Man ser i alla fall lite av vad de ska föreställa.

Jag letade egentligen bara efter ett par vanliga stuprörs jeans, men blev kär i dessa!

Underbar t-shirt som påminner lite grann om "flight of the concords"

Finfint linne som jag fastnade för på direkten ^^

MUNKJACKA! Vilket var en av de saker som glömska jag inte packade med när jag reste upp hit

Och Äntligen! Hittade jag med hjälp av bea, det jag länge trånat efter. Leopard mönstrade tights!! LOVLEY!!!

MvH// Marielle

Kommentarer
Postat av: Becka

Nicigt! Jag hade tänkt beställa det där gula linnet från HM men gjorde det aldrig, höhö :) Älskar T-shirten <3

2009-07-07 @ 19:56:49
URL: http://rebeckav.blogg.se/
Postat av: Lisa

Haha, jag såg faktist det där linnet när jag var i stan :D As fina kläder Marre, älska byxorna! <3

2009-07-07 @ 22:28:06
URL: http://theoneiam.blogg.se/
Postat av: Freddie

Åh, vilken sötnos :*

2009-07-07 @ 23:29:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0