Jaaaa!!! <3

SÅ! JÄVLA!!! ÄG!!!!!

Så passande till mitt deppiga humör, jag behövde verkligen ett gott skratt ^^

Jag kollade runt lite på olika bloggar och snubblade över nevnariens underbara blogg och hittade denna!



ÅH!! Elin, de väcker minnen va? Jag längtar så tills i helgen då vi kan dampa runt lite till! Goa tider du ^^

Till er som inte fattar det roliga i detta så kan jag förklara lite bättre. För ett tag sen kom jag och elin på att vi skulle ta bilder på oss när vi var gravida, idén kom vi på när elin(tror jag) hade på sig en flygig kjol så det såg ut som att hon hade en gravid-mage. Så vi tog en massa bilder på oss när vi höll händerna på magen som bildade ett hjärta!

Och de har vi hållit på med ett bra tag, även på hamnfesten så blev det ett par poses med hjärtan på magen och kanske en eventuell genomläsning på en mamma tidning. Åh, så roligt!

Så fort jag såg bilden började jag skratta för fullt, ända tills det kom tårar ut ur ögonen. Det behövdes eftersom jag än, en gång fått ett av min "fläng". Jag har en tendens att bli depprimerad och helt "gloomy" av ingen orsak alls.. Det suger, men detta hjälpte som sagt verkligen.

 
MvH// Marielle AkA MAMA

OBS. Som jag sa förr är det NEVNARIENS bild och inte min, en underbar bloggare!! OBS!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0