On the road again!

Tihihihih!! ^^

Hej jag heter Marielle och jag är en shop-o-holic.. Hej Marielle!
Stan blev våldgästad av yours truly och my truly Bea, vi gick runt på stan och kollade in bomberna av reor! Underbart, fast lite dåligt väder. Men vi brydde oss inte om de, vi bara gick och pratade, vimmlade runt bland kläder och skor.

Eftersom jag ännu inte fått tillbaka min kamera, så kommer inga riktiga bilder att läggas upp.. Men jag löser det med min trogna vän "Kolin, the mobil phone" så vänta bara ett tag så kommer det bilder på alla fynd ^^

MvH// Marielle AkA Shop-o-holic

Kommentarer
Postat av: Lisa

Nä, vad trevligt Marre! :D Det var helt sjukt mycket reor överallt i stan. Men du, vart har du förlagt kameran då? :o <3

2009-07-06 @ 15:18:37
URL: http://theoneiam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0