Down to the market

Nu kommer bilderna, lite segt jag vet..

Det var ett tag sen dom togs, men de gör nog inget.

Lisas "bad-ass" bilder.





Lisas "paraply" bilder







Elins bilder, måste bara säga att hon ärhelt underbar att fota ^^ riktig linslus



 

Vi fortsatte ut till ängen, tog ett fåtal bilder men sen tog batterierna slut. Så vi gick in, hämtade batterier och sen var vi helt enkelt på deras bakgård och fotade.





Och sist men inte minst, den bästa bilden jag någonsin tagit! XD

Den äger ut allt och alla *trumvirvel*





Jag har nog aldrig skrattat så mycket som jag gjorde när jag tog dom bilderna på Alex och Elin!  Haha ^^

MvH// Marielle


Kommentarer
Postat av: Becka

Fin fina bilder MArre!

2009-07-22 @ 17:48:07
URL: http://rebeckav.blogg.se/
Postat av: Lisa

Fy fan vilka snygga bilder Marre! :D <3

2009-07-24 @ 21:27:32
URL: http://theoneiam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0