Men...de e ingen big deal

Jag har lite panik..

Imorgon är sista dagen! Wohoo!!... MEN!

Jag är konstant orolig över att någonting dåligt kommer att häna imorgon, typ som att jag missar tåget, har glömt att packa ner någonting eller liknande. Inte bara avslutning, nene. Utan, efter de ska jag äta med far och hans sambo på kinaresturang. Lyx kan man säga, men jag säger Stress!!
För jag klarar inte av "kort" om tid, för jag är världens tidspessimist....jag är pessimist över hela huvet!

Jag har alltid den känslan att jag glömt någonting, alltid. Den kommer förfölja mig i resten av mitt liv.

Tänk possitivt må vara mitt motto, men jag lever deffinitivt inte efter det, inte ens vid sidan av den. Utan så långt ifrån den som möjligt...med ryggen emot!

//Marielle aKa ....tids pessimist!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0