Plastbehandlad

Jag suger på att uppdatera!

Jag skyller på at jag hade jour hela förra veckan, vilket jag faktiskt hade. Det var jobbigt men kul som fan, en massa film godis och prat.. och pizza! XD
Snart får jag den äran att få åka tillbaks hem igen! Hem till underbara norrland, men jag kommer sakna alla nere i halland nått så otroligt, om jag får ihop pengar ska jag åka ner under sommaren och våldgästa er och tvinga med er på en massa roliga saker!!!

Hallå hoppsan, hej då på en stund..

MvH// Marielle a.k.a not blackheaded no-more!! D.s

Kommentarer
Postat av: Eltejp

Svar: Haha jo, det är nice. Hon hade dock aldrig klippt förut så det var ett ganska grovt risktagande från min sida. :P



YEEEES, snart kommer du hem och jag hem. På lörda! :D



<3

2009-06-06 @ 16:21:30
URL: http://detvarengangen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0