onyx

Har inte myket tid, men tänkte skriva lite om hur jag är som person(enligt en stjärnteckens bok)

Som person är jag:

Karaktärsstyska betyder allt för mig, jag är en tillbakadragen person och jag generas av känsloutbrott. Jag drar mig för att döma andra och uttrycker sällan mina åsikter offentligt. Om jag pressas har jag alltid positiva saker att säga om andra människor, även om jag inte är hels sanningsenlig. Det tar tid innan jag bestämmer mig och jag hatar att tvingas fatta snabba beslut. Jag tycker om att vara hjälpsam och älskar när andra ber mig om råd

I kärleken:
Jag säger aldrig "jag älskar dig" om jag inte menar det. Jag är inte mycket för att flirta, men har gott rykte som älskare. Jag är inte romantiskt lagd, men jag är mycket uupmärksam på min partners känslor, jag är snäll och omtänksam. Jag avskyr att bli utfrågad om mina känslor opch även om de är staska vill jag inte gärna visa dem. Jag föredrar längre, stadiga relationer framför flera kortare. Idealet för mig är att slå mig till ro som ung och sedan fortsätta framåt i livet utan att behöve bekymra mig särskilt mycket om kärleksrelationer.

Som partner:
Jag ser fysisk kontakt som ett sätt att bekräfta en djup tillgivenhet och ett engagemang. Kärlekslivet är ofta det enda tillfället då någon annan får komma mig nära. Jag är en fantasifull älskare med outtröttlig energi och kraft. Trots att jag är så tillbakadragen som person är jag mycket öppen i min sexuallitet. Äktenskapet fer jag mig in i först efter att noga ha övervägt alla möjligheter.

På fritiden:
Jag vill har vänner som uppträder belevat och som är tillbakadragna. Jag ogillar högljudda, okultiverade, människor. Mina intressen är seriöst inriktade och jag uppskattar klassisk musik och antikviteter. Jag läser gärna en god bok(HAHAHAHAH!!) eller funderar över min stora passion: saker och tings värde och kvalitet. Jag har ingen egentlig hobby, men jag tycker om att experimentera med nya apparater och nya ideér. Min semester tillbringar jag helst med att vandra runt på museer och konstutställningar, Fast helst stannar jag hemma så att jag kan sköta om min trädgård(de sista var bara allmänt konstigt..Jag...en trädgård!)

Vissa saker stämde in rätt så bra enligt mig själv, vad tycker ni?

MvH// Marielle AkA Capricorno

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0