Sunshine

Det är en av dom vackraste dagarna på länge men det är för kallt för att gå ut och njuta av det. Men solen gastar på och värmen känns underbar när man väl sluter ögonen och vrider huvudet mot fönsterrutan.

Trots härlighetens väder så är det en allmän äckeldag för mig, allt känns äckligt. Håret, kläderna, ögonen. Just name it!
Så jag passar på att spela gitarr och fösöka klura ut lite texter, för tro det eller ej. Det är vid det här humöret som jag kommer på det mesta, inte så logiskt men det funkar bra för mig ^^


M.V.H// Marielle

P.s Shit, vad folk blir nyfikna. Med tanke på alla kommentarer på det förra inlägget, haha D.s

Kommentarer
Postat av: Lisa

Det kalrt man blir nyfiken när du skriver (med en liten busig text) "hemlis"... xD (L)

2009-03-25 @ 18:35:10
URL: http://theoneiam.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej sveatie...skriv på skriv på och spela spela spela. hmm...har vi ngn gitarr hemma du kan spela på - ska kolla det inatt- p&K/M :-)

2009-03-25 @ 21:13:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0